Over ons

Wie zijn wij?

Theo van Hulle

Directeur, oprichter

In 2014 startte ik Opbergspecialist.nl. Het bleek een goede zet, want direct al vanaf het begin groeit de webwinkel gestaag. Met alle nieuwe opbergartikelen en ideeën op de plank zal daar voorlopig ook zeker nog geen verandering in komen. Verkopen is leuk, maar nog veel leuker als de klant ook daadwerkelijk geholpen en tevreden is.

Over vaste medewerkers kan nog niet gesproken worden, maar door de toenemende drukte worden er tegenwoordig wel al steeds vaker werkzaamheden uitbesteed. Zo zijn er op regelmatige basis reeds diverse ontwikkelaars bezig om gewenste aanpassingen te doen aan Opbergspecialist.nl waardoor de webwinkel goed blijft functioneren en een steeds hoger niveau bereikt.

Het doel van OpbergSpecialist

Iedereen heeft wel van die plaatsen en situaties in huis of daarbuiten waarbij dikwijls wordt gedacht, had ik daar maar een kast, mand of rek voor. Nou, het doel van OpbergSpecialist is om voor iedere denkbare plaats en situatie de juiste opbergoplossing in huis te hebben of anders wel te bedenken.

Liever geen verkoop dan wél een ontevreden klant

Dit heeft uiteraard alles met klantenservice, de aankoop zelf en de daaruit voortvloeiende klanttevredenheid te maken. Ondanks onze enorme inzet hebben ook wij helaas weleens te maken met een ontevreden klant, maar het is ons in bijna alle gevallen gelukt om dat alsnog te veranderen naar een tevreden klant. Bent u als klant niet helemaal tevreden, laat ons dit dan zeker even weten. Alleen op die manier kunnen wij onze klantenservice optimaal laten gelden.

Zo is het en niet anders

U als klant dient in alle gevallen tevreden te zijn met uw aankoop. Komen wij ondanks onze eigen productcontroles er bijvoorbeeld via u en enkele andere klanten achter dat een product in de praktijk toch niet helemaal voldoet, dan wordt dat zonder pardon uit ons assortiment gehaald. Niet tevreden betekent bij ons dat u uw aankoop of een gedeelte daarvan in alle gevallen gratis aan ons kunt retourneren.