Klachten

Indien u om welke reden dan ook een klacht heeft, dan wensen wij in alle gevallen daarvan op de hoogte te worden gebracht. Klachten nemen wij zeer serieus en worden dan ook direct in behandeling genomen. U kunt ons daarvoor het beste even een e-mail sturen, maar indien u ons liever telefonisch wenst te spreken, dan staan wij u natuurlijk ook telefonisch graag te woord.

Zodra wij op de hoogte zijn van uw klacht ontvangt u van ons vervolgens binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie.

We kunnen het ons niet voorstellen dat het ooit nodig zal zijn, maar indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht, dan kunt u dat voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel www.sgc.nl of aan het Europees geschillenplatform ODR.

Heeft uw klacht betrekking op een product?

Zo ja, dan is het misschien prettig om te weten dat u en al onze andere klanten uiteindelijk samen bepalen of een product wel of niet deel blijft uitmaken van ons assortiment. Krijgen wij namelijk meerdere klachten over een bepaald product binnen, dan wordt dat zonder pardon uit het assortiment gehaald.

Missen er enkel onderdelen of zijn er juist defect, dan zorgen wij er voor dat deze snel worden nagestuurd of vervangen.

Een andere klacht?

Wat de reden van uw klacht ook mag zijn en los van het feit dat u uw bestelling gedeeltelijk of volledig en zonder opgave van reden binnen 30 dagen gratis aan ons mag retourneren is het altijd goed om eerst even contact met ons op te nemen. Alleen op die manier kunnen wij onze klantenservice optimaal laten gelden.
Alles op orde
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »