Klantbeoordelingen

Een tevreden klant vinden wij bij OpbergSpecialist het allerbelangrijkste. Het is zelfs zo dat we liever helemaal geen verkoop hebben dan wél een ontevreden klant. Mede om dit feit extra kracht bij te zetten zijn wij aangesloten bij KiyOh. Een aantal dagen na uw aankoop krijgt u via het onafhankelijke klantbeoordelingssysteem van KiyOh automatisch een uitnodiging met de vraag uw mening over ons te geven.
 
Indien u om welke reden dan ook geen goede ervaring heeft opgedaan, dan willen we u vragen eerst even contact met ons op te nemen. Het is namelijk al eens voorgevallen dat er een negatieve beoordeling werd gegeven zonder dat wij op de hoogte waren gebracht van het probleem. Het is wel zo eerlijk dat wij onze klantenservice eerst mogen laten gelden voordat er daadwerkelijk een negatieve beoordeling geplaatst wordt.

 

We krijgen ook telefonisch of per e-mail leuke reacties en een aantal daarvan willen wij uiteraard graag met u delen


'Inmiddels is de kist afgeleverd. Lekker goed ingepakt. Hele kluif om 'm uit te pakken. Maar hij staat in elkaar. Bedankt voor de goede service.'  
Nathalie

Vandaag onderdelen gekregen, zelfs eentje op overschot.
Een perfecte service, zoals u me al zei; bedankt!

Vriendelijke groeten,

Katleen

Goedenavond,


Ik wilde even zeggen dat de onderdelen van de laarzenstandaard xxl goed zijn ontvangen (ivm klacht van vorige week) en mijn man gaat ze er in deze dagen opzetten. Heel erg bedankt voor de snelle en zeer goede service!

Met vriendelijke groet,

Marielle

Vrijdag en gisteren is alles goed aangekomen. Dank u wel voor de goede en snelle service!

Beste,

De goederen zijn geleverd! Hartelijk dank voor uw support! Professioneel gedaan!

Met vriendelijke groet,

Eveline

Beste Theo,

Mag ik U heel heel hartelijk danken voor de geweldige service die U ons heeft geboden.

We hebben 4 stuks kunststof verbindingsstukken ontvangen, geheel kosteloos!!

We staan sprakeloos van deze geweldig goede en fijne service en nazorg.

Nogmaals dank!!

Lex